Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Pomożemy Ci przy wyborze odpowiedniego urządzenia i w czasie jego użytkowania

E-mail

Opłaty jak za zwykłe połączenie u danego operatora: +48 533 221 656

Nasze wsparcie techniczne jest dostępne: Poniedziałek – piątek 9 – 17

Jak nas znaleźć

Równoległa 63, 42-216 Częstochowa Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 9 – 17

10 najczęściej zadawanych pytań na temat chiptuningu

Nasze cztery produkty RaceChip obejmują całe spektrum elektronicznego poprawiania osiągów, od poziomu podstawowego do zaawansowanego. Dokładne porównanie naszych produktów chiptuningowych znajdziesz tutaj.
Moduł RaceChip jest umieszczany pomiędzy sterownikami silnika, a czujnikami. Zmieniamy to, co jest przekazywane. RaceChip pobiera dane z silnika i optymalizuje je w oparciu o bieżącą sytuację w czasie jazdy. Moduł wpływa na takie parametry, jak dawka wtryskiwanego paliwa, czas trwania wtrysku, moment wtrysku, a także ciśnienie doładowania. Optymalizacja prowadzi do zwiększenia dostępnej mocy oraz poprawionych osiągów, a także umożliwia zmniejszenie spalania.
Tak. Każdy moduł RaceChip jest specjalnie zaprojektowany i zaprogramowany do danego silnika i jednostki sterującej. To zapewnia optymalne dopasowanie oraz przyrosty mocy w Twoim samochodzie.
Moduły RaceChip są zaprogramowane do konkretnego silnika, z którym mają współdziałać dla poprawy osiągów. Z tego powodu ponowne wykorzystanie naszych produktów chiptuningowych bez żadnych ograniczeń jest tylko możliwe, jeżeli nowy pojazd ma dokładnie ten sam silnik. Jeśli tak nie jest, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, aby dowiedzieć się jakie są opcje i ewentualne koszty, związane z zastosowaniem naszego produktu w nowym pojeździe. (+48 533 221 656 lub kontakt@race-chip.pl). W większości wypadków oferujemy opcję przeprogramowania Twojego modułu RaceChip dla potrzeb nowego pojazdu. Oznacza to, że wgramy odpowiednie oprogramowanie optymalizujące RaceChip do modułu i dostarczymy Ci wiązkę przewodów, umożliwiającą montaż w Twoim nowym samochodzie. Ta opcja jest dostępna do 36 miesięcy po zakupie jednego z naszych produktów. Koszt przeprogramowania (łącznie z wiązką przewodów) wynosi 399 zł ( z VAT) (1). Przy module RaceChip Ultimate, pierwsze przeprogramowanie znajduje się w pakiecie zakupowym i jest bezpłatne. Koszty dostawy będą ustalane indywidualnie w każdym przypadku. (1)(1)Jeżeli różnica w cenie pomiędzy produktem dla aktualnego pojazdu i nowego pojazdu wyniesie więcej niż 399 zł, wtedy cena przeprogramowania będzie wynosiła tyle, ile wynosi ta różnica.
Tak, dzięki dostrojeniu wszystkich istotnych funkcji samochodu podczas jazdy, moduł RaceChip może znacznie obniżyć spalanie. Podwyższony moment obrotowy, który zwykle uwydatnia się przy niskich i średnich obrotach, pozwala na wcześniejsze zmiany biegów na wyższy, co oznacza, że pojazd przeciętnie porusza się na niższych obrotach.
Tak. Silnik wytwarza więcej mocy i momentu obrotowego, co zwiększa obciążenie. JEDNAKŻE: silniki są projektowane tak, aby mogły wytwarzać znacznie wyższą moc. Dlatego producenci mogą oferować wyższe osiągi i inne udoskonalenia przy tych samych komponentach. Co więcej, zwiększone obciążenie ma miejsce tylko przy maksymalnym wykorzystaniu mocy. Ze względu na to, że moduł RaceChip aktywuje się wtedy, gdy naprawdę potrzebujesz dodatkowej mocy (np. podczas przyspieszania), komponenty takie, jak silnik, sprzęgło, skrzynia biegów oraz hamulce wykorzystywane są w rozsądnych granicach. Wszystkie funkcje bezpieczeństwa (programy awaryjne) pozostają nienaruszone. Przy każdym tuningu silnika zaleca się przeprowadzanie regularnych czynności serwisowych, jak np. wymiana pasków, oleju itp. Przy właściwym użytkowaniu nie zmniejsza się okres trwałości. Przy korzystaniu z całej dostępnej mocy, obciążenie silnika się zwiększa. Z drugiej strony, średni poziom obrotów oraz wynikające z tego tarcie wewnętrzne w silniku można zmniejszyć przez optymalizację charakterystyki momentu obrotowego.
Moduły RaceChip bez problemu współdziałają z dieslami wyposażonymi w filtr cząstek stałych. Nasze produkty dobrze sobie radzą również z seryjnymi pojazdami z DPF.
Nie. Produkty RaceChip są przeznaczone do bezproblemowej instalacji z pomocą dostarczanych instrukcji montażu oraz filmików instruktażowych. . W przypadku, gdy użytkownik jednak będzie miał z tym problem, zachęcamy do kontaktu z naszym działem pomocy technicznej.
Tak! Po demontażu modułu RaceChip i wiązki przewodów, i po podłączeniu wszystkich fabrycznych przewodów w pierwotny sposób, pojazd powraca do parametrów seryjnych.

10 najczęściej zadawanych pytań na temat tuningu przepustnicy

W nowoczesnych pojazdach stosuje się elektroniczne pedały gazu. Producenci samochodów ustalają stosunek położenia pedału gazu do reakcji silnika, często wybierając nieco opóźnione, ociężałe zachowanie. Tu właśnie wkracza moduł Response Control: Moduły sterujące Response Control są wpinane pomiędzy pedałem gazu, a odpowiednim czujnikiem. Sygnały wychodzące mogą być wzmocnione lub osłabione w zależności od wybranego trybu jazdy. W ten sposób przyspiesza się lub opóźnia czas reakcji silnika, według Twoich preferencji. Możesz dostosować charakterystykę reakcji silnika idealnie do swoich potrzeb za pomocą 6 różnych trybów. Możesz wybrać opcję oszczędzania paliwa, albo szybką reakcję, jak w samochodzie sportowym, i to wszystko dosłownie w zasięgu ręki, po naciśnięciu przycisku.
Moduł Response Control nie zwiększa ilości dostępnej mocy, ale raczej zapewnia lepszą reakcję przepustnicy. Możesz szybko i bezpośrednio wydobyć dostępną moc ze swojego silnika po naciśnięciu przycisku. Dzięki temu moduł Response Control jest doskonałym uzupełnieniem modułów RaceChip, ale równie dobrze sprawdza się jako samodzielny produkt.
Nie. Moduł Response Control nie ma wpływu na moc. Zamiast tego, pozwala poczuć ją natychmiast i bezpośrednio.
Łącząc te dwa produkty, uzyskasz najlepsze możliwe osiągi swojego samochodu. Znaczny przyrosty mocy i momentu obrotowego, uzyskane przez chiptuning silnika, przyprawią Cię o dreszcz emocji przy zoptymalizowanym czasie reakcji, zapewnianym przez moduł Response Control. W ten sam sposób tryb Eco w module Response Control w połączeniu z wyższym momentem obrotowym daje niższe spalanie.
Moduł Response Control może zostać zamontowany we wszystkich nowoczesnych samochodach. Od około 20 lat sygnał z pedału gazu do silnika nie jest przekazywany linkami, ale raczej elektronicznie. Bez względu na rodzaj silnika czy skrzyni biegów, zauważysz lepszą reakcję swojego pojazdu.
Nasz dział badań i rozwoju testował moduł Response Control w każdym dostępnym pojeździe i dostosował oprogramowanie do indywidualnej charakterystyki każdego z nich.
Gwarancja producenta pojazdu jest zwykle zachowana przy stosowaniu Response Control.
Tak, Response Control objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.
Nie, korzystanie z modułu Response Control nie wymaga rejestracji
Każdy jest w stanie zamontować moduł Response Control, nawet bez żadnej wiedzy technicznej – zajmuje to zaledwie kilkanaście minut. Do produktu dołączona jest szczegółowa instrukcja.